• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

jabla

Sarlacc
2-Faktor
Blev lite matchande fast det inte var tanken. :)

WP_20140309_007.jpg
 

Singular

Rolex
2-Faktor
JakobZ - enkelt och elegant. Värt att tänka på är de lite luriga kontrasterna mellan guld och stål samt mellan en sportig klocka på länk och dubbelmanschett (även om det är smaksaker). En intressant detalj är att det nog var bilden nedan som fick mig att köpa en GMT en gång i tiden (och ett bra facit till hur jag tycker att en så sportig klocka gör sig allra bäst - med mjukare kostym, mer informell skjorta och diskret slips).

9288MargreysuitWeb.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
JakobZ - enkelt och elegant. Värt att tänka på är de lite luriga kontrasterna mellan guld och stål samt mellan en sportig klocka på länk och dubbelmanschett (även om det är smaksaker). En intressant detalj är att det nog var bilden nedan som fick mig att köpa en GMT en gång i tiden (och ett bra facit till hur jag tycker att en så sportig klocka gör sig allra bäst - med mjukare kostym, mer informell skjorta och diskret slips).

Har du helt rätt i och är förvånad att du hann före Gavve som brukar vara jävligt snabb att påpeka samma! Får helt enkelt ta och köpa ett guldur!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hehe...STILISCH, Jakob, STILISCH :D!!! Den slirren gillade jag, får mig att tänka på skoltiden i 9:an i början på 80-talet. Var stor EBBA GRÖN fan trots att jag var syntare, vet att jag och min polare Svenne, hade jeansen fulla av franska liljor.
220px-Skivaebbagron.jpg
 
Topp