Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klipp ut den och sätt på armen.Gjorde en egen kopia idag. Tycker den blev bra.haha (3:e ölenhumor)
![]()
hahaha! Var får man tag i en sån..?Bättre att kopiera öl.
Jag kan kopiera min och maila till dig.hahaha! Var får man tag i en sån..?
Om man kopierar en Corona och ökar kontrasten så får man en mörk julöl eller?Bättre att kopiera öl.
Du har ju några fake som du visar upp titt som tätt så det är svårt att veta.
Är klockan äkta eller fake? Du har ju några fake som du visar upp titt som tätt så det är svårt att veta.
Är inte det där överspökat nu?
Verkar som att jag har missat någonting...berätta!
"Överspökat" hehe.
Den gode Holmqvist, ovan, har postat ett gäng bilder på fakeklockor, vid olika tillfällen, där det är tänkt att framgå att dessa ska vara äkta och en del av hans s.k. "samling". När någon medlem ifrågasatte herrns bilder och uppförande fick denne ingen förklaring till bilderna eller klockornas autencitet.
"Överspökat" hehe.
Den gode Holmqvist, ovan, har postat ett gäng bilder på fakeklockor, vid olika tillfällen, där det är tänkt att framgå att dessa ska vara äkta och en del av hans s.k. "samling". När någon medlem ifrågasatte herrns bilder och uppförande fick denne ingen förklaring till bilderna eller klockornas autencitet.
Bättre att kopiera öl.
Ah! Finns detta i någon tråd? Snälla länka!
Mardröm om man druckit upp den sista.En sån där vore faktiskt en ren dröm att ha hemma!![]()
Kanon!Jag kan kopiera min och maila till dig.![]()
Han vill kanske poängtera att det är oförlåtligt att lägga upp bilder på fejk-klockor på KS?Ursäkta mig nu @JakobZ men du måste vara en av de drygaste jävlarna på detta forum!
Väx för fan upp och skaffa dig ett liv!
Varje gång jag lägger ut en tråd drar du upp samma jävla skit. Tröttnar du aldrig?
Haha. Mys du med din fakeklockor!
Räknar med en "nipple badar i gatonegro" bildDen här tråden har potential! Dags att hälla upp en vinare.![]()