• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens klock-kopia! Rolex

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Gjorde en egen kopia idag. Tycker den blev bra. ;) haha (3:e ölenhumor)
image.jpeg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Verkar som att jag har missat någonting...berätta!

"Överspökat" hehe.

Den gode Holmqvist, ovan, har postat ett gäng bilder på fakeklockor, vid olika tillfällen, där det är tänkt att framgå att dessa ska vara äkta och en del av hans s.k. "samling". När någon medlem ifrågasatte herrns bilder och uppförande fick denne ingen förklaring till bilderna eller klockornas autencitet.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
"Överspökat" hehe.

Den gode Holmqvist, ovan, har postat ett gäng bilder på fakeklockor, vid olika tillfällen, där det är tänkt att framgå att dessa ska vara äkta och en del av hans s.k. "samling". När någon medlem ifrågasatte herrns bilder och uppförande fick denne ingen förklaring till bilderna eller klockornas autencitet.

Känns som någon missade slutet på denna tråd... Samt att det var lääänge sedan..
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
"Överspökat" hehe.

Den gode Holmqvist, ovan, har postat ett gäng bilder på fakeklockor, vid olika tillfällen, där det är tänkt att framgå att dessa ska vara äkta och en del av hans s.k. "samling". När någon medlem ifrågasatte herrns bilder och uppförande fick denne ingen förklaring till bilderna eller klockornas autencitet.

Ah! Finns detta i någon tråd? Snälla länka!
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Haha. Mys du med din fakeklockor!

Ska bara upplysa lilla pojken med att jag endast äger en klocka och avgör du om den är äkta eller ej.
Tidigare brann jag för detta forum men numera är det bara tröttsamt, tack vare folk som dig.
Jag redde ut allt med admin och bad om ursäkt, men det räcker inte för dig.
Hade jag varit lika dryg som dig och haft ett lika tråkigt liv som dig skulle jag grävt i ditt förflutna och tråkat dig men det är under min nivå.
Släpp det och gå vidare...
 
Topp