80talisten
I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag drog på mig min GS nyligen..Räknar med en "nipple badar i gatonegro" bild![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag drog på mig min GS nyligen..Räknar med en "nipple badar i gatonegro" bild![]()
Då har ju GMT:n tid att bada.Jag drog på mig min GS nyligen..![]()
Det kanske inte gjordes medvetet. Alla har väl rätt att göra ett misstag eller två?Haha. Mys du med din fakeklockor!
nöjd med poleringen?Funderar på att sälja den här.
![]()
Funderar på att sälja den här.
![]()
Ska bara upplysa lilla pojken med att jag endast äger en klocka och avgör du om den är äkta eller ej.
Tidigare brann jag för detta forum men numera är det bara tröttsamt, tack vare folk som dig.
Jag redde ut allt med admin och bad om ursäkt, men det räcker inte för dig.
Hade jag varit lika dryg som dig och haft ett lika tråkigt liv som dig skulle jag grävt i ditt förflutna och tråkat dig men det är under min nivå.
Släpp det och gå vidare...
Svammel svammel. Pudla och gå vidare. Puss
Det gör alla...Kopior på forumet är verkligen ett lågvattenmärke, tror jag inte ens visste detta om TS. Men jag tycker ändå killen förtjänar en andra chans.
Jag bjuder en sort guld!Funderar på att sälja den här.
![]()
f2f i så fall.Jag bjuder en sort guld!
Ref?Funderar på att sälja den här.
![]()
A4, kraftigt polerad.
Förvånad ?Hahah nu ballar KS ur!
Svårt med f2f med alla gränskontroller nu!f2f i så fall.![]()
Hade inte behövts kontroller om Sverige inte släppt igenom en invasionSvårt med f2f med alla gränskontroller nu!
OK då får det bli en HelsingborgsÖl, innanför stadsgränsen.Svårt med f2f med alla gränskontroller nu!
Skickar en öl med drönare nu.OK då får det bli en HelsingborgsÖl, innanför stadsgränsen.
Skickar en öl med drönare nu.
Wristshot!Funderar på att sälja den här.
![]()
Känns som jag får skaffa 3D-skrivare annars blir nog smaken lite flat...![]()
Här kommer den! Du får skriva ut den själv![]()