Skulle natoband på rolex vara "rockare"? Ovanlig association vill jag påstå.Är det knutet till en speciel stil då? Jag ser även att klockan är lite speciall, nato band på en rolex. Rockare eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle natoband på rolex vara "rockare"? Ovanlig association vill jag påstå.Är det knutet till en speciel stil då? Jag ser även att klockan är lite speciall, nato band på en rolex. Rockare eller?
Tack till er båda =)
Jag har väl olika stilar från dag till dag. Men ja.. Rätt så "hiphop" blir det fortfarande efter alla dessa år hehe.
Ja jag har en hel del sneakers och matchande straps till dom =)
Tänkte slänga in ett bud på dessa idag, men jag avstod då storleken 7 motsvarar 41 väll? Dock påstod säljaren att dom var 42. Kan det skilja så mycket även om det står på Loake egna sida att 7 är 41? Äger inte några skor från Loake så jag har inget att utgå ifrån. JakobZ
Man får väl ändå säg att dom gick billigt eller?
http://www.tradera.com/loake-skor-auktion_342454_194471529#
Samma här, har normalt sett 8 men i Loake är det 7 som gäller med just F-lästen.Jag har provat Loake tills fötterna blött på slutet. Jag måste iaf gå ner en hel storlek för att kunna ha Loake. Så 8 blir 7 osv.
Och om jag inte vill ha dubbla raggsockor är G-läst bara att glömma. Och tyvärr begränsas utbudet när man vill ha F-läst.
Snygg sko!
Jäkla snygg kombi med matchande bandHeuer Pasadena och Sebago Chuckas med Dailitesulan.
![]()
Heuer Pasadena och Sebago Chuckas med Dailitesulan.
Jag tycker Sebagos Chucka har levererat bra kvalitetskänsla så här långt och är väldigt snygga till ett bra pris om man jämför med tex C&J.Har klämt en del på dom där, dom är nice! Gillar sulorna skarpt, gör dom till en riktig vintersko.
Investerade dock inte eftersom jag funderade på ett par ökenkängor från Loake istället. Men hur är dom? Borde jag ha köpt?
Har klämt en del på dom där, dom är nice! Gillar sulorna skarpt, gör dom till en riktig vintersko.
Investerade dock inte eftersom jag funderade på ett par ökenkängor från Loake istället. Men hur är dom? Borde jag ha köpt?
Men egentligen, om man skall ha riktiga ökenkängor så är det väl originalet Clarks som gäller?
I vilket fall som när det gäller ökenkängor - Kom ihåg, två hål är viktigt och inte tre!![]()
Vad kör du för ökenkängor från Loake? Sahara? Var nära på dem men klippte till på ett par clark's istället
Har inte handlat, men jag var sugen på ett par Kempton, dom satt som en smäck, men det kanske är mer av en Chukka än en ökenkänga egentligen. Annars är både Kalahari och Sahara ruggit prisvärda. Tror jag!![]()
Är det ingen som kan slänga upp en bild på kombin 1680 och 1880 för att nörda lite?116710LN och Loake 1880
En Grande Taille och ett par John Lobb med deras Museum Calf. Gatorna var torra idag!
]
En Grande Taille och ett par John Lobb med deras Museum Calf. Gatorna var torra idag!
![]()
Bryter även mot den gamla matchningsregeln sko/klockband.