Carlton
Basic
RMW men jag kommer inte ihåg vad modellen heter. Rund tå, gummisula men något nättare än Gardeners.
Okej, jag kickar Gardeners för tillfället ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RMW men jag kommer inte ihåg vad modellen heter. Rund tå, gummisula men något nättare än Gardeners.
Får jag fråga, er en grej. Leder er klädstil och era klockor till ökad kontakt med kvinnor?
Mina Gardeners har gått sönderOkej, jag kickar Gardeners för tillfället ^^
Fail.Nej men vad som leder till ökad kontakt med det täcka könet är att vi inte stavar som miffon och inte heller kommaterar som sådana
Att vi också är filantropiskt lagda och manifesterar det genom att mata troll är också bidragande...
Du är skojig
Får jag fråga, er en grej. Leder er klädstil och era klockor till ökad kontakt med kvinnor?
Kan det vara RMW Comfort Turnout? Själv är jag lite sugen på ett par RMW Comfort Craftsman, men de känns samtidigt lite tråkiga då så himla många kickar sådana..RMW men jag kommer inte ihåg vad modellen heter. Rund tå, gummisula men något nättare än Gardeners.
Jomen, så heter dom. Lite mellanmjölk sådär. Rätt sköna dock.Kan det vara RMW Comfort Turnout? Själv är jag lite sugen på ett par RMW Comfort Craftsman, men de känns samtidigt lite tråkiga då så himla många kickar sådana..
Sub och C&J
![]()
Armband med dödskallar och klocka på samma arm? Why?SubC och Gummiskor idag i regnet...'
![]()
Armband med dödskallar och klocka på samma arm? Why?
Är det knutet till en speciel stil då? Jag ser även att klockan är lite speciall, nato band på en rolex. Rockare eller?För att det är snyggt enligt MK (mig med)...
Är det knutet till en speciel stil då? Jag ser även att klockan är lite speciall, nato band på en rolex. Rockare eller?
Är så nära att beställa de monksen. Vilket skinn/färg är det? Lika nöjd med skorna som med klockan?Har varken synpunkter, idéer eller några förslag än så länge jag ville bara ge thumbs up till Denke och Daviden för ett fint arbete och bra initiativ. Ska bli kul att se hur detta forum artar sig. När planerar ni lansera officiellt? Blir det fest då?
Sista sucken på kontoret med Meermin!
Har två par meermin, bra Bang for the buck! Va ute i god tid. Min beställning tog nästan två månader!Är du nöjd med dom? Vart sugen på likadana i typ 2 år men inte fått tummen ur!
Sir Pierre,
Du kör lite mer Hip-Hop än andra här på forumet.
Jag tycker att det ser rätt så häftigt ut även om jag personligen hade föredragit ett par ljusa jeans till outfiten.
Har sett att du har en hel del häftiga skor.![]()
En del häftiga skor är en underdrift!![]()