• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens klockbaksida

traceour

Omega
20459B3F-19A9-4290-B36A-718F6E7BA04A.jpeg
28CAB5B3-31E0-45A4-AC1A-315776CB8ABB.jpeg

PAM422
Har dom lume på baksidan :woot:
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Den är fin. Riktigt fin i varje detalj, men det är tråkigt med glasbaksida på alla de klockor som finns, som inte visar upp något. Jag antar att det kan ha att göra med robustheten i verken. De är nästan inkapslade.
Ja jag tycker också det är tråkigt. Det man kan se är väldigt fint, men det finns så mycket som gömmer sig där under...
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Svårt val mellan de baksidorna. Tänker på nya SMP också. Snyggt att kunna beskåda urverket, men helt klart synd att inte ha sjöhästen där. Den hör liksom dit.
Håller med!
De nyare har ju 8500, 8900 eller 8800 verken som är fantastiskt snygga (i min mening) så jag förstår att Omega vill visa upp dom. 1120 och 2500 har inte riktigt av samma klass rent utseendemässigt (åter igen min personliga åsikt) så det gör väll ”mindre” att dom är täkta. Men precis som du säger, sjöhästen hör till och bör va med :)
 
Topp