Bossebäver
Silver
Jag är i Camp Sjöhäst iaf, trots att; som ovanstående postare anmärkt; 8xxx-urverken är snygga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en liten gubbe.Fulsnygg
Tänker på OS men kan inte komma på... Eller var det nåt vm? Stjärngubbe....Ser ut som en liten gubbe.
Fan va nice!!! Vem har gjort gravyren?
Tack! Basse på @Nymans Ur 1851 , stackarn. Vi höll på rätt länge innan vi var nöjda, hade med mig @Graves som är jäkligt duktig på det estetiskaFan va nice!!! Vem har gjort gravyren?
FantastisktA. Lange & Söhne 1815 Rattrapante Pepetual Calendar. Lite i dyraste laget tyvärr och finns bara i 20 exemplar. Klocka för miljardärer och statschefer.
Bra det, hade sett konstigt ut på den modellen!Gillar att Bellrossen inte har några tittfönster.
Så ska det se ut när man inte har något fint att visa Uppskattar ett fint motiv eller snygg logotyp mycket mer än ett 2824 (även om 2824 är ett riktigt bra verk).Inget speciellt men platt, skönt, och utan glas.
Ja inget speciellt att visa upp så uppskattar detta alla dagar i veckan. På denna iaf...Så ska det se ut när man inte har något fint att visa Uppskattar ett fint motiv eller snygg logotyp mycket mer än ett 2824 (även om 2824 är ett riktigt bra verk).
Inget fint verk i min Tudor heller så jag gillar att man inte kan se det här heller.Ja inget speciellt att visa upp så uppskattar detta alla dagar i veckan. På denna iaf...
Cool baksida, men undrar hur framsidan ser ut på en sån116400GV
116400GV
En gång i tiden hade jag också en kool baksida!Spännande baksida med visare på
Själv har man ett lejon på sin: