Ja det ända som inte fungerar är när jag nollställer chronografen då ställer den sig på 7 min +Holy crap!
Funkar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det ända som inte fungerar är när jag nollställer chronografen då ställer den sig på 7 min +Holy crap!
Funkar?
Fyf*n vilket fynd, grattis! Funkar den? Snygg.Trevliga klockor på dagens loppisrunda
Stort tack, än så länge är det bara att den inte går till kl 12 när jag återställer.Fyf*n vilket fynd, grattis! Funkar den? Snygg.
Svin.Fick den för 150 spänn
Bör en duktig urmakare lätt kunna råda bot på, alternativt flyttar du visaren själv. Inte fullt lika proffsigt ellersäkert dock.Stort tack, än så länge är det bara att den inte går till kl 12 när jag återställer.
Loppisfynd, Heur Microsplit 1000. Grovsopsfynd, MacBook Pro från 2011
Nej den behöver lite delar, som hårddisk, batteri och ramminnenFunkar datorn?
Nej den behöver lite delar, som hårddisk, batteri och ramminnen
Sälja nångång ? Får man ställa sig på listan ?
Hitta denna idag. Har ni sett sånt faceterat glas någongång?! Tycker det är lite coolt men inte så "praktiskt".
Ohhh, mumma!Trevliga klockor på dagens loppisrunda
Snyggt, storlek? Av serienumret att döma är den från sent 30-tal!Blev bara ett enklare fynd idag! Uret går bra hittills. Skulle gissa på 40-tal?
Tack för info! 30mm utan krona.Snyggt, storlek? Av serienumret att döma är den från sent 30-tal!
Stora fynden lär väl finnas på landet, dödsbon och garageloppisar. På de populära loppisar springer det samlare och frågar innan folk ens hunnit packa upp .Man blir ju onekligen sugen på att ta någon dag till att cruisa runt mellan olika loppisar, men hur fasen vet man var man ska leta? Är det större loppisar anordnade av företag eller mindre privata? Skulle vara schysst om någon skulle kunna dela lite tips i stockholmstrakten
Kan första det, så det är väl vägen att gå - att ge sig ut på landet. TackStora fynden lär väl finnas på landet, dödsbon och garageloppisar. På de populära loppisar springer det samlare och frågar innan folk ens hunnit packa upp .
Men visst, går man på tilräckligt många så visst.
Kul med fynd och snygg låda!Blev spontant ett par bud på denna låda som jag hämtade ut direkt idag. Helt okej innehåll, mest damur men en fin gammal automatare och ett seiko quartz i alla fall. Damuren var en hel del fina, Lagonda,Tissot, Seiko Automat o lite annat. 14-15 fungerande mekaniska, ett tiotal som inte går och en heeeel massa quartz. Sen lite nya flexband och läderband
Ja, alltid kul med en "mystery box" dock vet jag inte om det var ett fynd. Gav ca 1000:- för den, men det går nog att få igen på traderaKul med fynd och snygg låda!
Tre kuddar i den så har du en bra förvaring för några klockor med band och verktyg!Blev spontant ett par bud på denna låda som jag hämtade ut direkt idag. Helt okej innehåll, mest damur men en fin gammal automatare och ett seiko quartz i alla fall. Damuren var en hel del fina, Lagonda,Tissot, Seiko Automat o lite annat. 14-15 fungerande mekaniska, ett tiotal som inte går och en heeeel massa quartz. Sen lite nya flexband och läderband
Tre kuddar i den så har du en bra förvaring för några klockor med band och verktyg!
Tre kuddar i den så har du en bra förvaring för några klockor med band och verktyg!
Fast det luktar väl gott?Ja, den tanken slog mig med. Får bli en ordentlig rengöring/vädring av lådan först dock då den luktar tobak nå in i h....e
Plus ökat intresse från amatörhandlare som står och trängs för att snabbt söka av och köper vad som finns av värde, för att sedan säljas på tradera.Gick en runda idag utan att hitta något av intresse. Känns som att mycket av försäljningen av loppisprylar folk faktiskt vill ha har förflyttats till Tradera och blocket.