• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens Loppisfynd

J

Jimmy042

Guest
Var runt på lite olika ställen idag med familjen, fått tag i en hel del vettiga saker till grymma priser. Hittade dessvärre inga fina klockor, men denna dök upp i en låda. Då jag själv arbetar på Helsingborgs lasarett så tyckte jag den var lite kul, märkt med Baron och Swiss made.

Sekundvisaren har gamla Malmöhus län symbolen så klockan bör ha lite ålder med sig, tänker 15-20 år iaf, vet inte om den fungerar än, och har svårt att se mig använda den, men kunde inte motstå för 50kr.


DSCF2137.jpg

DSCF2138.jpg


Hittade även ett armband som kommer sitta perfekt på en rysk gammal klocka som kommer i posten i veckan, säkert bara något billigt skit, men det kostade också bara 20kr :)

 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Var runt på lite olika ställen idag med familjen, fått tag i en hel del vettiga saker till grymma priser. Hittade dessvärre inga fina klockor, men denna dök upp i en låda. Då jag själv arbetar på Helsingborgs lasarett så tyckte jag den var lite kul, märkt med Baron och Swiss made.

Sekundvisaren har gamla Malmöhus län symbolen så klockan bör ha lite ålder med sig, tänker 15-20 år iaf, vet inte om den fungerar än, och har svårt att se mig använda den, men kunde inte motstå för 50kr.


DSCF2137.jpg

DSCF2138.jpg
Fortis för en femtiolapp, inte illa!
 
Topp