Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar på länk! Är den 22mm och avsmalnande till 20mm?Rille skrev:Samma klocka men idag rör jag mig inte ur soffan.. om jag inte måste!
Rber skrev:Gillar på länk! Är den 22mm och avsmalnande till 20mm?Rille skrev:Samma klocka men idag rör jag mig inte ur soffan.. om jag inte måste!
MKRGG skrev:24an på kvällens spinningpass....
Jamenvisst? Kul grej!Rber skrev:Riktigt trevligt med initialerna på keepern Rille!
Thanks!Gentle_Giant skrev:Forumets snyggaste Panerai?En 270 är något man inte ser varje dag... Grattis Berg till ett stycke värsting!
![]()
Berg skrev:Thanks!Gentle_Giant skrev:Forumets snyggaste Panerai?En 270 är något man inte ser varje dag... Grattis Berg till ett stycke värsting!
![]()
![]()