Isodor
Guld
Edin skrev:Forumets nyaste Panna?
![]()
Svårt att hålla blicken fokuserad på rätt ställe idag.. :roll:
Du har klockan på fel arm ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Zenith skrev:Du har klockan på fel arm ?![]()
![]()
Fryken skrev:Tyckte jag läste att den skulle ligga i bankfack till avklarad utbildning? :lol:
![]()
JS_80 skrev:Rafflande läsning - förstår att du hellre tittar på klockan :mrgreen:
Zenith skrev:Edin skrev:Forumets nyaste Panna?
![]()
Du har klockan på fel arm ?![]()
MKRGG skrev:" Fler pannor till folket"
Told you so när du höll på att vela omkring ;-)
MKRGG skrev:Jag förstår, jag var själv nära att bekänna GMTIIC min odödliga kärlek men jag sansade mig en smula![]()
Edin skrev:Fryken skrev:Tyckte jag läste att den skulle ligga i bankfack till avklarad utbildning? :lol:
Indeed.
Men oturligt nog är bankfacket beläget i Nyköping och dit kommer jag "tyvärr" inte ha tid att åka förns till helgen. Så bara man stannar kvar hemma får man "testa den lite". :roll:
jockefrost skrev:Har haft en Sub som gral men har helt snöat in på 233 tack vare denna och välja "hur välja PAM" tråden. Sitter och letar beggade trots att de är på tok för dyra för mig just nu![]()
RicVin skrev:Det var länge sen det var Pannatime. Men nu kände jag att det var dags! Det var ännu längre sedan jag bar den på Basebollstrappet. Det fick jag med när jag köpte en Lumetec för typ hundra år sedan. Kanske inte hundra men länge sen var det... Här kommer lite bilder på kombon,
![]()
Lite längre ifrån...
![]()
Ha en skön lördag!
Vnagenius skrev:RicVin skrev:Det var länge sen det var Pannatime. Men nu kände jag att det var dags! Det var ännu längre sedan jag bar den på Basebollstrappet. Det fick jag med när jag köpte en Lumetec för typ hundra år sedan. Kanske inte hundra men länge sen var det... Här kommer lite bilder på kombon
![]()
Är det ett Mad-Dog strap?
Coolt i vilket fall som helst![]()
Vnagenius skrev:Skjuter in en bild på min nyförvärvade 111'a.
Vansinnigt nöjd!
![]()
Dont do it!!!!MKRGG skrev:Börjar bli lite tvehågsen vad gäller krängandet av denna....