• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

image.jpeg
 
- Du har ett vackert ur Donkii, med en fantastisk proveniens. Att hänga på en metallänk är som att hänga på en Ikea-ram på en Renoir. Bromsspår i kalsongerna är det. Gör om gör rätt.
Men Jocke, provar man inte så får man aldrig veta. Sen att länken just i detta fall mycket väl skulle kunna komma från IKEA sett till dess kvalité tänker jag inte orda om ;) Funderar faktiskt på att köpa en bättre länk till den då jag tycker om uttrycket den får med länk. Vad tror du om en riktig BoR-länk :D ?
Men hur som haver är det kul att du uppskattar klockan. För mig handlar det mycket om att laborera, prova och testa saker och kan jag alternera med en länk på en klocka jag mer eller mindre bär varje dag så kommer jag göra det :)
 
Tack! Den är fin och de håller på att bli svåra att hitta i bra skick om man är petig med detaljerna.
Ja verkligen, och petig ska man väl vara.. annars slutar det ofta med flipp..iallafall för mig;)
Håller själv på och letar efter en fin 16750matt alt. 1675.. men som du säger så är det inte det lättaste att hitta.. men själva jakten är ju kul i sig;)
 
Tillbaka
Topp