rogart-63
Pandion
Ser ut some en 7546-7040. Vad sitter det för verk i den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Landeron 42 om jag minns rätt!Det kan ha varit så att jag bott under en sten sista åren - men vad är deg för verk i dem där?
Sådärja!!! Första tjing?
Härlig patina på subsekunden!
Ja, eller hur! S.k. "omvänd enögd patinapanda"Härlig patina på subsekunden!
"Rare"Ja, eller hur! S.k. "omvänd enögd patinapanda"
AbsolutSådärja!!! Första tjing?
Du glömde att synka domDagens instagram bild
Äsch sånt gör inte jag, bryr mig knappt ens vad klockan ärDu glömde att synka dom
Jag blir så jäkla avis varje gång jag ser din diver.
Longines -59
Äsch, det är en typ rund stålklump med några knappar...Finns viktigare saker i världenJag blir så jäkla avis varje gång jag ser din diver.
Haha, ellerhur!Äsch, det är en typ rund stålklump med några knappar...Finns viktigare saker i världen
Dagens instagram bild
Ja den gode @McGyver som tillverkat det. Sjukt bra tycker jag, passar som hand i handsken på klockan och lite skön variation från konventionella racingband
Korrekt armband på "croiserie" ser jag. Häftigt!
- Du har ett vackert ur Donkii, med en fantastisk proveniens. Att hänga på en metallänk är som att hänga på en Ikea-ram på en Renoir. Bromsspår i kalsongerna är det. Gör om gör rätt.