Haha ja antingen ett flygfoto över ett skogs/sjölandskap eller en Rolexbox.Oj, här snackar vi mögel, haha. Urtavlan ser nästan ut som en karta. Häftig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja antingen ett flygfoto över ett skogs/sjölandskap eller en Rolexbox.Oj, här snackar vi mögel, haha. Urtavlan ser nästan ut som en karta. Häftig!
Haha ja antingen ett flygfoto över ett skogs/sjölandskap eller en Rolexbox.
Ja, fick den för 10-15 dagar sedan. Nytvättad, oljad och tickar på fint.Haha, ja, fantasin flödar när man fördjupar sig i den urtavlan! Nytillskott?
Ja, fick den för 10-15 dagar sedan. Nytvättad, oljad och tickar på fint.
https://klocksnack.se/threads/den-stora-ruinromantiker-tråden.58074/#post-1503936
Tack! Kan hålla med dig om att det blir bättre utan kroppsdelar ibland- Fin bild! Bilder på "skrev" eller håriga armar är inte vackert.......
Sen hamnar den i Bangkok......
Sen hamnar den i Bangkok......
Gränsfall. Men djefla fin i alla fall.Osäker om denna är Vintage? Från ca 1992 och har börjat få lätt gulnade index.
Nykomlingen. Landeron 149.
Hehe. Det är ju det bästa med klockan.Schysst! Jag vet inte hur jag ska ställa mig till namnet, men jag tror jag gillar det, haha.
Hehe. Det är ju det bästa med klockan.
Den där är helt fantasitsk. Vad mäter den?
Bästa samlingen! Treregistersyeman är rysligt cool.Dagens instagram bild
Tack. Jag är sjukt nöjd just nu. Det är faktiskt den som får mest tid på handleden.Bästa samlingen! Treregistersyeman är rysligt cool.
Vad mäter den?