• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Fat Lady, (16760) .

image.jpeg

Hittat en graal och funderar lite på att sälja min 7928 (om jag köper den)... Vad tror ni man får? Såldes ju en HO hårt polerad 7016 med serviceinsert för 62800:- här nyss. I relation till den känns ju 80 vettigt men antar att det är väl saftigt?
image.jpeg
Den är jäkligt fin. Men rimligtvis vet du ju vad du gav när du köpte den för en dryg kvart sen. Lär inte hänt så mycket på prissidan sen dess. :)

Och hur vet vi att den som såldes såldes för annonspriset?

Den är jäkligt fin. Men rimligtvis vet du ju vad du gav när du köpte den för en dryg kvart sen. Lär inte hänt så mycket på prissidan sen dess. :)

Och hur vet vi att den som såldes såldes för annonspriset?
Visst vet jag det men det verkar hänt ganska mkt sedan dess. Då var det ute en 7016 med länk i bättre skick som inte såldes för 48k. Du har rätt i att vi inte vet vad den såldes för exakt men har svårt att se att säljaren gick ner mkt när den såldes så fort...?

Visst vet jag det men det verkar hänt ganska mkt sedan dess. Då var det ute en 7016 med länk i bättre skick som inte såldes för 48k. Du har rätt i att vi inte vet vad den såldes för exakt men har svårt att se att säljaren gick ner mkt när den såldes så fort...?
Om du tänker på den Aoseus hade så tror jag aldrig att den gick för 62k om ingen blev rejält blåst. Testa 80k och börja bumpa så får vi se vart det landar. Annars skulle jag lyssna på @Jacob. Det ligger ju en kanonfin 5513 nyservad ute för 60k, som ingen kniper...

Min erfarenhet är att "avslutad" inte alltid innebär samma sak som "såld".

Om du tänker på den Aoseus hade så tror jag aldrig att den gick för 62k om ingen blev rejält blåst. Testa 80k och börja bumpa så får vi se vart det landar. Annars skulle jag lyssna på @Jacob. Det ligger ju en kanonfin 5513 nyservad ute för 60k, som ingen kniper...
Nej jag behåller nog istället för att lägga ut den till ett kryddat pris. Tänkte bara att marknaden kanske var där men så verkar inte vara fallet.
Min erfarenhet är att "avslutad" inte alltid innebär samma sak som "såld".
Sant!

Tillbaka
Topp