Billigare att vrida ringen bara.Gammal klocka du vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Billigare att vrida ringen bara.Gammal klocka du vet
Stämmer in i kören, grym klocka @Kettil ! Är det silverboett?
Stämmer in i kören, grym klocka @Kettil ! Är det silverboett?
Amen.Rolex 6694. I mitt tycke den mest underskattade, och definitivt mest prisvärda rollen.
Snygg, grattis! Bra köp! Vad är ditt intryck så här långt?Så blev det en till, veckans traderaköp:
Snygg. Hade den i minneslistan. Går kronografen som den skall?Så blev det en till, veckans traderaköp:
Bra, prisvärd och stor men det är ju inte heller toppkvaliteten som HF och EPSA har.Snygg, grattis! Bra köp! Vad är ditt intryck så här långt?
Yes vad jag kunnat se iaf.Snygg. Hade den i minneslistan. Går kronografen som den skall?
Bra köp. Vore kul att se fler bilder. Hur stor är den? Säljarens bilder var ruggigt härliga tagna med blixna.Bra, prisvärd och stor men det är ju inte heller toppkvaliteten som HF och EPSA har.
Yes vad jag kunnat se iaf.
Trevlig!Så blev det en till, veckans traderaköp:
Grattis...ser bra utSå blev det en till, veckans traderaköp:
Du menar alltså att moderna klockor är bättre än vintage?Klockorna blir bara bättre med tiden!
Mycket snyggt! Vad är det för ref på en sån skönhet?Dagens 75a