A.J.
Silver
Full förståelse att du är nöjd med den..Kanonfin! Riktigt praktexemplar!Dagens vintage blir en sub. Grymt nöjd med denna
![]()
![Hungry :hungry: :hungry:](/styles/baisik/xenforo/smilies/hungry.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Full förståelse att du är nöjd med den..Kanonfin! Riktigt praktexemplar!Dagens vintage blir en sub. Grymt nöjd med denna
![]()
Sjukt fina dom där! Har blivit rätt sugen på en själv. Vad är ett rimligt pris att betala för en i hyffsat skick?Fullkomligt älskar denna Tissot. Burits varje dag sen jag fick den för lite över en vecka sedan
![]()
Sjukt fina dom där! Har blivit rätt sugen på en själv. Vad är ett rimligt pris att betala för en i hyffsat skick?
Najs! Hur stor?Stor universal chronometre
![]()
Onekligen, ser större ut! Mycket fin!36.5 men ger ett större intryck optiskt
Coolt! Har du vridit upp dem samtidigt också!Hur ofta händer det att båda stannar på samma tid?
![]()
Vad är det där för något?Jävlar vilket insert! Snyggt.
Dagens pill. Mulco.
![]()
![]()
En sjuhelvetes glasboett! Hehe. Nejdå. Ville bara se tavlan komma till sin rätt. Klockan i sin helhet. Ber om ursäkt för bandstiften.Vad är det där för något?
Svårburen klocka?![]()
Sjukt fina dom där! Har blivit rätt sugen på en själv. Vad är ett rimligt pris att betala för en i hyffsat skick?
Beror även på vilket verk som sitter i. 1277 verket är mer eftertraktat då det bara var i produktion -69. Övriga har 870 verket...Tackar!
Oj svårt med priser men allt mellan 7-13k beroende på skick kanske?
DAMN!Jag gräver mig djupare och djupare ner i Doxaträsket![]()
![]()
Jag har för mig att jag bara vred upp enaCoolt! Har du vridit upp dem samtidigt också!
Beror även på vilket verk som sitter i. 1277 verket är mer eftertraktat då det bara var i produktion -69. Övriga har 870 verket...
Härlig 1655! Sneglat lite på att "snubbla" in på vintage med en sådan då jag har en nyare variant.. Kostar en del flis dock!