Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym på länk!
Tackar! Otroligt skön också!Grym på länk!
Tror det är ett herrur, vad är det för storlek? 20x40 ungefär?Hämtade precis ut... Inte helt hundra vad jag klickat hem..,
Lite liten på handleden dock - men frågan är om det var ett damur när den tillverkades...
![]()
![]()
Tror det är ett herrur, vad är det för storlek? 20x40 ungefär?
Nej då var storlekshetsen nästan det motsatta. Små ur är svårare att tillverka utan att tumma på precisionen. Tycker den storleken funkar bra på rektangulära ur.Ja, ca 2x4
Tror också det är ett herrur - det är ju från 37 så då hade väl inte storlekshypen ens något namn....
Kräver dock sin man att bära det![]()
Den är banne mig galet läcker!Longines från 1958 på svinläder idag.
![]()
Riktigt snyggt. Tycker dock att dom där gör sig bäst på läder! Blir som en helt annan klocka då i mitt tyckeHämtade precis ut... Inte helt hundra vad jag klickat hem..,
Lite liten på handleden dock - men frågan är om det var ett damur när den tillverkades...
![]()
![]()
Riktigt snyggt. Tycker dock att dom där gör sig bäst på läder! Blir som en helt annan klocka då i mitt tycke![]()
Inget fel på den storleken, kul länk också!Hämtade precis ut... Inte helt hundra vad jag klickat hem..,
![]()
![]()
Min gamlaSenaste tillskottet, en liten skön vintage dykare
![]()
Min gamla
Stort grattis!
Coolt bundpicknick med tanten![]()
Senaste tillskottet, en liten skön vintage dykare
![]()