Oerhört vackert!När den var min körde jag svart racing
![]()
Instämmer! Ja det tycker jag verkligen, väldigt välgjord och ett väldigt robust boettlock.Riktigt fin klocka! För vettig peng oxå va?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oerhört vackert!När den var min körde jag svart racing
![]()
Instämmer! Ja det tycker jag verkligen, väldigt välgjord och ett väldigt robust boettlock.Riktigt fin klocka! För vettig peng oxå va?!
När den var i min ägo körde jag på en rasslig vintage länk.När den var min körde jag svart racing
![]()
Underbar länk. 18mm?När den var i min ägo körde jag på en rasslig vintage länk.
![]()
Sicken vandringspokalNär den var i min ägo körde jag på en rasslig vintage länk.
![]()
Lädernato är som du och alla vet vid det här laget Haram och förbjudet på KS. Kan leda till avstängning!
Han skojar inte. Har sett det hända.Lädernato är som du och alla vet vid det här laget Haram och förbjudet på KS. Kan leda till avstängning!
Förstår det - fantastisk!Blir inte så mycket annat just nu.
![]()
Tack!Förstår det - fantastisk!
Har för mig det. Länken följde med klockan då den såldes. Schyst var den i alla fall.Underbar länk. 18mm?
Haha ja verkligen. Saknar den allt lite!Sicken vandringspokal![]()
Lädernato är som du och alla vet vid det här laget Haram och förbjudet på KS. Kan leda till avstängning!
Införstådd, omformulerar det till test av färg på band till VantagenHan skojar inte. Har sett det hända.
Länken finns kvar, åker på imorgonHar för mig det. Länken följde med klockan då den såldes. Schyst var den i alla fall.
Haha ja verkligen. Saknar den allt lite!
Visst får du det, 36 i diameter och jag gissar på mitten av 60talet , men här på vårt styva forum finns det säkert dom har bättre koll på GPStändigt denna Vessla!
Fin klocka. Kan man allra ödmjukast få veta storleken på uret?
Bra länk! Japp, du behöver en svampig tavla165.024 -66
![]()
Behöver en möglig tavla, någon som sitter och smyghåller på en?![]()