Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alphavisare. Vi skola alla vandra den vägen..DJ 1600 '64.
![]()
![]()
Sköna bitmärkenHajattackerad Superman
![]()
Ja, det finns gott om bitmärken på den, så hen måste varit riktigt hungrig, men till slut upptäckt att den var för svårtuggadSköna bitmärken![]()
Helt fantastisk....!!!Sa någon urtavla? Denna är hyfsad.
![]()
Jäklar vad fin den var med ett läder natto på den.Idag får det bli Certina Ds för hela slanten. Det var länge sedan
![]()
Wow! Grym! Berätta mera!Träffade en go bekant idag med något ännu goare på handleden.
![]()
Det är en Memovox Deep Sea som hans far ägt, men som han tagit över efter hans bortgång. Jag vet egentligen inte så mycket mer om den. Visarna är relumade och jag tror att de kan vara bytta, men den går bra och han älskar den.Wow! Grym! Berätta mera!
Ja, de ser så coola ut. Hur låter alarmet på en sån egentligen? Var hans far dykare eller så?Det är en Memovox Deep Sea som hans far ägt, men som han tagit över efter hans bortgång. Jag vet egentligen inte så mycket mer om den. Visarna är relumade och jag tror att de kan vara bytta, men den går bra och han älskar den.
Visst är de. Vet ingenting mer egentligen. Får luska mer nästa gång vi ses!Ja, de ser så coola ut. Hur låter alarmet på en sån egentligen? Var hans far dykare eller så?
Träffade en go bekant idag med något ännu goare på handleden.
![]()
You do thatVisst är de. Vet ingenting mer egentligen. Får luska mer nästa gång vi ses!![]()