Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte lyckats öppna den än, men ska försöka efter jobbet. Jag tänkte ju också att jag borde kunna datera den med hjälp av urverket. Tänkte försöka göra ett nytt armband också.Jag var lite snabb där. Dom gamla har månaden först, min Marvel har N7. Har du bild på värket? Från 46 till 48 var det Caliber 10A, kallad banan värket pga formen på broarna, 48 och framåt 10B.
Din har också Kranan stämplad i locket, vad jag vet kom det i 48 med 10B.
Det är lite svårt med Seikos 50 talare, tex min Marvel från 57 har ingen shock protection och boetten från Unique, med svängda bandhorn. Verkar som det var lite avhängig av hvilken tavla som satt i. Jag har tidigare sett din klocka averterad som 54 och 57or. Snygg är den i alla fall
http://seikoholics.yuku.com/sreply/739/Seiko-Calibre-10-Family#.V-4QwyF96M8
Klasse! Detta är stil.Dubbelvintage idag
![]()
Jag älskar bannemig den där.![]()
Dubbelpost. Bästa höstklockan, nyförälskelsen total. Lovar att spamma mindre bilder av den så fort vintern kommer.
![]()
Dubbelpost. Bästa höstklockan, nyförälskelsen total. Lovar att spamma mindre bilder av den så fort vintern kommer.
Sweet!!Fredagen blev precis ännu bättre när man får denna som leverans strax innan lunchen![]()
![]()
Berätta mer! Superfin!Fredagen blev precis ännu bättre när man får denna som leverans strax innan lunchen![]()
![]()
Lite franken va?Fredagen blev precis ännu bättre när man får denna som leverans strax innan lunchen![]()
![]()
Ja, den är verkligen en keeperMin 50-årige vän. Vi har kännt varandra hela livet och jag har själv burit den under nästan 30 år.
Räknas väl som keeper va?![]()
Tänker du på visarna?Lite franken va?
Ja, den är verkligen en keeperOm den är 50-år så är det väl en 105.012:a från 1966? Hur-som-helst, den är mycket fin, var rädd om den!