Förbannat härlig!Dagens val !![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förbannat härlig!Dagens val !![]()
Är fortfarande väldigt intresserad hur TGn med vridring ser ut utan ringen.Tack fått den från en släkting så den blir kvar!
Vilken skönhet!6424 uppdragen idag![]()
![]()
Fin den passar till lövens höst färger.Höstigt:/
![]()
Dagens val !![]()
Fruktansvärt härliga dom därFinnfin ! Jag blev så sugen så jag dammade av min egen.
![]()
Fruktansvärt härliga dom därSjukt avis...
Cool!!På nitad flexlänk
![]()
Köpt lite för mycket andra klockor, så börjar bli lite snålt i klockbössan. Skulle ha köpt en för ett par år senDom är inte tokiga! Ge dig ut på jakt och leta rätt på en!
Köpt lite för mycket andra klockor, så börjar bli lite snålt i klockbössan. Skulle ha köpt en för ett par år senVar är normala priser för en idag? 15tkr för en i bra skick?
Haha ja, du serJag förstår vad du menar! Som du säger, man skulle hängt med tåget för några år sedan. 15 kommer du inte så långt med idag. räkna med runt 23-25 om du vill ha en i ett bra skick.
Intressant Paul B. Har du några detaljer runt uret?På nitad flexlänk
![]()
Haha ja, du serNoll koll har man också! Senast jag såg en tg 195 gick var för runt 16 i hyffsat skick
Tack
Tyvärr dåligt med detaljerIntressant Paul B. Har du några detaljer runt uret?