Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och ett snyggt band har den fått också. Härligt!VAB idag med Tenso på armen
![]()
![]()
Enkelt och intressant formspråk!Certina Newport 1980
![]()
Ja tack! Hade nog ännu hellre kört ett bra gummi faktiskt. Är väldigt glad i denOch ett snyggt band har den fått också. Härligt!
Jo men visst. Underskattad och något svårfångad modell. Här är min duo:Enkelt och intressant formspråk!![]()
Den guldiga är riktigt smutt! Stålisen är ingen fuling den heller.Jo men visst. Underskattad och något svårfångad modell. Här är min duo:
![]()
Är riktigt nöjd faktiskt!Den guldiga är riktigt smutt! Stålisen är ingen fuling den heller.
Guppmesh är grymt! Gjorde sig kanon på den omegan!70 talets forna glansdagar är snart tillbaka![]()
. Omega 1342 får hänga med och höstdekorera uteplatsen
Guppklockan får hänga på guppmesh, både snyggt och skönt![]()
Var tyvärr inte min klocka på bilderna. Från nätet. Men grattis! Är glaset original?Inspirerad av @Seikosthlm 's nyförvärv, blev det fransk sivilist på perlon i dagFE 4611 dock, istället för ETA.
![]()
Det vet jag faktiskt inte. @eriksson850 har en identisk, dock märkt som Michel Herbelin, men den har mineralglas. En massa tilverkare använde den här boetten, MRP 503.305 från 70 talet och framöver. Fanns från Mirexal, Zentra, Yema och Monin-Heuer m.a. Mirexal tex hade minst två modeller, en 200m med safir och en 300m med ultra-coolt "top-hat"plexi ala Tudor sub. Känns lite konstigt at dom använde en 70 tals boett så sent? Kan ju ha varit ett rest lager från MRP kanske?Var tyvärr inte min klocka på bilderna. Från nätet. Men grattis! Är glaset original?