Google är mitt bästa tips faktiskt. Bandet från din farfar ser grymt ut. Guld?![]()
Vart hittar man ett sånt band? Farfar hade den så här. Bandet var lite litet. Kanske ska förlänga den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Google är mitt bästa tips faktiskt. Bandet från din farfar ser grymt ut. Guld?![]()
Vart hittar man ett sånt band? Farfar hade den så här. Bandet var lite litet. Kanske ska förlänga den
Guld dom verkade gilla det. Farmors klocka. Får inte tjejen att vilja ha den.Google är mitt bästa tips faktiskt. Bandet från din farfar ser grymt ut. Guld?
Fin klocka. Vilken size är det på den?
Två riktigt fina kvalitetsur! IWCn är snäppet vassare men din tjej hajar nog bara inte grejen.![]()
Guld dom verkade gilla det. Farmors klocka. Får inte tjejen att vilja ha den.
Den är 35mm utan krona.Fin klocka. Vilken size är det på den?
Byt flickvän!!![]()
Guld dom verkade gilla det. Farmors klocka. Får inte tjejen att vilja ha den.
Hoppsan! Trevligt!
Nytt läder men gamla klockor. Rolle Oyster Royal på struts och Jäääääger på alligator.![]()
äsch, du har ju en 1675. Typ samma klocka. Dock ingen gammal DJ...Är det så? Inte vara utan valfri vettig dykare då. Kan sträcka mig så långt.![]()
Jag saknar den där lite...![]()
Doxa Disdag
Jag har ju en till som är på service... bara så du vetJag saknar den där lite...