Vacker! Helguld?Tillbaka från spa![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vacker! Helguld?Tillbaka från spa![]()
![]()
Du kan få tavlan rengjord med lite destillerat vatten och diskmedel, men då blir den bara ren. Om du ger dig på att ta bort den gamla lacken kommer säkert trycket försvinna och tavlan blir kass. Jag tycker du ska låta tavlan vara, möjligen rengöra boetten och index. Riktigt trevlig!Ska bara hitta någon som kan tvätta tavlan. Men är sjukt mysig klocka med 83 år på nacken å håller tiden
Det var vad jag tänkt göra lacken får vara som den är. Se om farfars klocka vill göra det. Å en service.Du kan få tavlan rengjord med lite destillerat vatten och diskmedel, men då blir den bara ren. Om du ger dig på att ta bort den gamla lacken kommer säkert trycket försvinna och tavlan blir kass. Jag tycker du ska låta tavlan vara, möjligen rengöra boetten och index. Riktigt trevlig!![]()
Den var härlig! Lägg gärna upp en dagsljusbild!Min farfars gamla Iwc fick följa med idag å luftas. Kan inte finnas allt för många av dom här på KS![]()
Tackar, guld på stålVacker! Helguld?
Riktigt tufft band den där klockan har på sig.Bakisfika hela söndagen.
![]()
Supernice! Gratulerar till en sjukt mysig klocka!-63, PCG, gilt, lollipop sec osv.
![]()
Guld också!? Samt bra storlek vad det verkar. Trevligt! Stör verkligen tavlan?En dags ljus bild. Eller ja mulet å regn bild![]()