Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snygg! Vad mäter den?Roségulds-Atlantic. Kom igen @Cougan , jag vet att du vill ha den! Byte mot TOG kanske?![]()
35,8. Fucking flawless, förutom att kronan är utbytt till en osignerad, i gulguldfärg...Mycket snygg! Vad mäter den?
Riktigt najs, kronan får du fixa, klockan förtjänar bättre än så!35,8. Fucking flawless, förutom att kronan är utbytt till en osignerad, i gulguldfärg...
Denna ska ut! "Problemet" är ju att guldpriserna går upp hela tiden, så det är svårt att få mer för klockorna som klockor än som skrot.Riktigt najs, kronan får du fixa, klockan förtjänar bättre än så!![]()
Vad ligger skrotvärdet på uren idag? Har du några exempel?Denna ska ut! "Problemet" är ju att guldpriserna går upp hela tiden, så det är svårt att få mer för klockorna som klockor än som skrot.
Detta uret skulle jag i dag köpa in för 2624 kr i guldvärde.Vad ligger skrotvärdet på uren idag? Har du några exempel?
Någorlunda standarboett eller? Förstår att de är lite svårsålda över det värdet, speciellt om de är i sämre skick. Man kan ju få en vettig stålomega för de pengarna.Detta uret skulle jag i dag köpa in för 2624 kr i guldvärde.
14K, snygg, men inget speciellt.Någorlunda standarboett eller? Förstår att de är lite svårsålda över det värdet, speciellt om de är i sämre skick. Man kan ju få en vettig stålomega för de pengarna.
Min gamla dinka! Jäklar vilket lyft det blev med länk! Riktigt snyggtTrevlig helg mögelälskare
![]()
Arghh, klart jag vill ha den! Har nog nån gammal italiensk mc-del och nått spännande fickur som du vill ha...flipplunch?Roségulds-Atlantic. Kom igen @Cougan , jag vet att du vill ha den! Byte mot TOG kanske?![]()
Ett sånt jäkla skick. Fint, Per!Satt överraskande bra på mitt gamla cordovan-band.
![]()
Ja, älskar dessa länkar! Nitad med stretch. Tror de finns på eBay. Just denna köpte jag av en handlare, då den satt på en annan klocka.Min gamla dinka! Jäklar vilket lyft det blev med länk! Riktigt snyggtVart får man tag på en sån?
Fredagsbling
![]()
@Vaajkan Typ någon av dessa kanske...Ja, älskar dessa länkar! Nitad med stretch. Tror de finns på eBay. Just denna köpte jag av en handlare, då den satt på en annan klocka.
Stämmer, ja redigt fin!Auctionet väl?? Kikade på den också - riktigt fin!!!
Vi gört. Kan ju höras på telefon, så tar vi någon dag till veckan kanske?Arghh, klart jag vill ha den! Har nog nån gammal italiensk mc-del och nått spännande fickur som du vill ha...flipplunch?
Vill ha en oxåÄlskar tamejfan denna lilla jävel. Ha en go helg med mycket mögeldamm, hudavlagringar och gröngeggiga bandstift.
![]()