Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Superskön tavla på den. I like!
Inte bara patinan, varje detalj i övrigt är extraordinärt fin. Man är ju torsk på typsnitt b.l.a Må den länge leva!Lätt patinerad Lemania.
![]()
Snyggt band! Nä, inte tabu på en gammal ryss som knappast lär vara vattentät ändå...Nybytt till olivgrönt mockaband. Är själv nöjd men vad tycker ni? Är det tabu med mocka på en dykare?![]()
![]()
Ny? Verkligen en superfin en! AS 1475 i den?
Snyggt band! Nä, inte tabu på en gammal ryss som knappast lär vara vattentät ändå...[/QUOTE
Tack! Dessvärre hände detta en timme efter att jag postat bilden och ca fyra timmar efter att jag tagit bandet ur påsen och satt det på dinkan.. Skitkvalle!![]()
Japp! Sen igårNy? Verkligen en superfin en! AS 1475 i den?
Riktig fin!!! Bra shoppat!Japp! Sen igårVerkar sitta ett AS1475 i den (inte öppnat och kollat).
Tack! något ska man ju göra på arbetstid!Riktig fin!!! Bra shoppat!
Trevlig rem - vad heter en sådan - NOS Omega Cofarm?? Var får man tag på sådana?NOS Omega Cofarm
![]()
![]()
Härlig dykare!Den här börjar inta en absolut topplacering vad gäller innehavda dykare.Jag älskar t ex SD m a p närvaron, men den här lämnar faktiskt SD steget efter i det avseendet...
![]()
Vet ej vad det har för ref (reser och har inte klockan med mig), märkt Omega i guldtext på baksidan och mäter 18/14. Fiskad hos gammal uris.Trevlig rem - vad heter en sådan - NOS Omega Cofarm?? Var får man tag på sådana?
/J
SweetÄntligen! El primero, check!
Dubbelt avis!Dagens dubbel..
![]()