Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Inte så lite avisSkönt med en hel kamera igen så man kan medverka i tråden
![]()
Den är bra, utan tvekan!Grym! Inte så lite avis![]()
Välkommen! Men en varning, det är som ett Hotell California, "once in never out...."Inget häftigt ur, men ändå min favorit! Dessutom min första post.![]()
Schysst "dataklocka" (som man sade)!
Ruggigt go!Tillbaka från service. Tack @Martin Lovasz för hjälpen!
Så himla "skönt" med ändlänkar som man har modifierat själv. Efter en halvtimme, där jag förmodligen fått mitt första gråa hårstrå, är den äntligen på plats.
![]()
![]()
![]()
Ruggigt go!
Dagens vintage???
Ja dom är inte så dumma och praktiska i alla lägen.Schysst "dataklocka" (som man sade)!
Fin, och härlig länkTillbaka från service. Tack @Martin Lovasz för hjälpen!
Så himla "skönt" med ändlänkar som man har modifierat själv. Efter en halvtimme, där jag förmodligen fått mitt första gråa hårstrå, är den äntligen på plats.
![]()
![]()
![]()
Ja jag har inte hat en son här klocka i mina ägor sedan slutet på 80-talet. Funderar också om jag ska skaffa en i silver och en i guld också, så man har en komplett serie av dom.Dagens vintage???![]()
Fin, och härlig länk
EPSA boett?
Ser bra ut!Tillbaka från service. Tack @Martin Lovasz för hjälpen!
![]()
![]()
![]()
Fan vad coolOmega Speedmaster Lcd .![]()
Jättefin! Den kräver dock ett ostoppat vintageband för att blomma ut i sin fulla prakt tycker jagAndra dagen på armen och redan en stor favorit
![]()
Visa gärna förslagJättefin! Den kräver dock ett ostoppat vintageband för att blomma ut i sin fulla prakt tycker jag![]()
Något NOS från typ 50-talet vore fint. Kräver lite letande på auktionssidor och googlande men väl värt jakten.Visa gärna förslag
Ska dock försöka få tag på en länk när budgeten börjar återhämta sig![]()
Är inte så förtjust i kvartsklockor och LCD men den här klockan väcker gamla minnen till liv, är 100% säker på att jag har haft en likadan för länge sedan, jag kan inte annat än gilla den
Något NOS från typ 50-talet vore fint. Kräver lite letande på auktionssidor och googlande men väl värt jakten.
Fick hem två NOS band i veckan. Här är bilderna på ett av banden på nyinkommen Omega.
![]()
Annars är en korrekt länk svårslaget som du säger.
Fler exempel
![]()