Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1603 fick pryda armen i afton.
![]()
Seamaster cal 611 ~1965
Mmmmmm mögel.... så fin!
Fint fynd, en kul o cool sak!Dagens loppisfynd!![]()
![]()
Kanonfin!!Seamaster cal 611 ~1965
Riktigt hård den där! Allt känns så rätt med den
Har du vägarna förbi Köping så är det bara att stanna till på en kaffe och klämma på denDen där.....![]()
Det är ju nära, så en spontan gtg skulle ju funka. Vi var ett par som träffades på lunch i Arboga för nån vecka sen.Riktigt hård den där! Allt känns så rätt med den
Har du vägarna förbi Köping så är det bara att stanna till på en kaffe och klämma på den![]()
Riktigt trevlig!Piller med vintertid betyder trevligt krafs i lådan.....![]()
Tudor 76100.
![]()
Lemania lördag!
![]()
Är det sant? Synd att man missa den..Det är ju nära, så en spontan gtg skulle ju funka. Vi var ett par som träffades på lunch i Arboga för nån vecka sen.![]()
Köp så fort du ser! Har faktiskt bara sett en annan med likadan urtalva som min. Så det verkar inte finnas så många.Jag gillar verkligen den tavlan och grämer mig att jag inte har köpt en när dom har dykt upp. Är den 34 eller 36 mm?
Köp så fort du ser! Har faktiskt bara sett en annan med likadan urtalva som min. Så det verkar inte finnas så många.
Har sökt hela nätet efter info men hittar inget..
Tror den är 36mm inte helt hundra men den är inte 34 i alla fall![]()
Det var inget officiellt, men nästa gång kan vi fixa det såÄr det sant? Synd att man missa den..
Tycker jag har rätt bra kolla på alla gtgs i närheten, tydligen inte![]()
Den sitter säkert hos mig tyvärrJapp, jag brukar hålla utkik på Tratten till och från! Förr eller senare dyker en upp! Hojta till om du vill bli av med det.![]()
Ah okej! Ja hojta gärna tillDet var inget officiellt, men nästa gång kan vi fixa det så![]()
Den sitter säkert hos mig tyvärrMen skulle det hända ett mirakel så är du med på listan!
Ah okej! Ja hojta gärna till![]()