Calle med C
Silver
Edit: Denna skulle ligga i dagens klocka, HÄDELSE att lägga upp ett 16år gammalt ur här! Ber om ursäkt för det grabbar![]()
Jag har kontaktat samtliga moderatorer. Vi kan säga såhär, det ser inte så ljust ut för din del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Edit: Denna skulle ligga i dagens klocka, HÄDELSE att lägga upp ett 16år gammalt ur här! Ber om ursäkt för det grabbar![]()
City skin diver
![]()
Men du har ju två non date Subar! Känns inte det lite överflödigt?
Nej nej, det kallas hobby/samlande. Dessutom är det flera mils skillnad på dem!Jo. Enormt.![]()
Jag har kontaktat samtliga moderatorer. Vi kan säga såhär, det ser inte så ljust ut för din del.
![]()
Slänger upp ett par bilder på den här innan den lämnas in till SPA. En Enicar Sherpa med Epsa boett. Men har funderingar över tavla och visare. Nån som kan ha en aning om var de kommer ifrån? Misstänker att visarna är från en Graph, men tavlan? Hittar inget liknande på nätet. Kronan är troligen även den bytt.
Epsa dykare på insidan av locket, AR1010 verk, T < 25 mc märkning på tavlan. Nån som har några bra förslag?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej nej, det kallas hobby/samlande. Dessutom är det flera mils skillnad på dem!
Jag kan alltså glömma KS festen... ATTANS!
Jag var väldigt ironisk och det vet @Per . Dessutom att det kommer från mig som sitter på ca 70 klockor...Nej nej, det kallas hobby/samlande. Dessutom är det flera mils skillnad på dem!
Jag kan alltså glömma KS festen... ATTANS!
Ditt svin
Jag insåg detJag var väldigt ironisk och det vet @Per . Dessutom att det kommer från mig som sitter på ca 70 klockor...![]()
Varit med ngn månad nu. En 6217-8000 med lilla kronan. Letat ett riktigt bra tag.Det var som tusan, fin! Nytillskott?
Varit med ngn månad nu. En 6217-8000 med lilla kronan. Letat ett riktigt bra tag.
Hehe Ledsen. Tänkte du skulle snappa upp det typGrattis! Så pass och inte har du uppdaterat mig!Grattis! Jag såg kronan, men orkade i bakfyllans tillstånd inte ändra inlägget. En keeper?
Du får hemskt gärna bjussa på lite fler bilder!
Hehe Ledsen. Tänkte du skulle snappa upp det typ
Kan lägga upp lite bilder sen. Keeper? Vad är det?
Varit med ngn månad nu. En 6217-8000 med lilla kronan. Letat ett riktigt bra tag.
Mkt bra!Girard Perregaux Triple date calendar
Ref: 6189
Cal: GP39
Tillverkades mellan 1949-1952 i 750 exemplar.
Tar tillfället i akt och tipsar om jazziga Lauren Daigle's julpräglade album "Behold". Bra grejer!
Trevlig kväll.
![]()
![]()
Omega Dynamic vibbar?Certina![]()