Patrik J
Silver
Tackar.Fantastiskt fin, grattis!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar.Fantastiskt fin, grattis!!!
Mums!
Välkommen in till vintage delen,du kommer säkert att trivas..Jag tar väl och gör mitt debutinlägg här med en bild på min Roamer från 1968.![]()
Tackar. Det kommer säkert fler inlägg snart då jag gick all in på tradera i helgenVälkommen in till vintage delen,du kommer säkert att trivas..Trevlig klocka.
För elegant...Idag på tunn mycket mörkt brun ödla.
![]()
Grym bild, och stenhård klocka! Men vad har hänt med kronan?PIERRE DENILL, Super Squale. En riktig badass klocka.
![]()
![]()
Going Colonel Kurtz...![]()
Jag vet inte. Förmodligen inte orginal. Lång skruvad kronhals och en svart krona. Fungerar utmärkt och jag gillar stuket i alla fall! Ropade in klockan för en röding och kommer nog inte anstränga mig för att fixa upp den med dykring och rätt krona. Inte i dagsläget i alla fall. Tycker den är stenhård som den är. Den ser ut och känns som föregångaren till Black Bay 36:anGrym bild, och stenhård klocka! Men vad har hänt med kronan?
Finns dock gamla lite grövre reptilband som passar det mesta, man borde jaga...För elegant...