Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Den är faktiskt mycket bättre IRL. Ja, originallänken är härlig och lyfter klockan ännu mer. Har haft ett gäng DS:ar genom åren, men denna är överlägset bäst.Fasen vad fin! Visst är det originallänk med? Gratulerar till denna![]()
Den e riktigt bra den där!
Alltså om du vill skämma ut dig helt och hållet så kör. Annars finns det nylon-Nato fungerar utmärkt på den där.
Riktigt tuff!PIERRE DENILL, Super Squale. En riktig badass klocka.
![]()
![]()
Going Colonel Kurtz...![]()
Alltså om du vill skämma ut dig helt och hållet så kör. Annars finns det nylon-Nato fungerar utmärkt på den där.
Nylon? Du menar samma material som används till kvinnors, och eventuellt mäns, strumpbyxor?Alltså om du vill skämma ut dig helt och hållet så kör. Annars finns det nylon-Nato fungerar utmärkt på den där.
Du hade kunnat skylla allt på mig. Jag skulle ta på mig skulden om det blev rättssak av det hela.Träffade en snubbe på jobbet idag jag aldrig stött på tidigare. Där stod han med SKX på lädernato.
Funderade på att ge honom en dagsedel från dig och lämna mötet...
Jag har läderkalsonger, om jag har kalsonger vill säga...Nylon? Du menar samma material som används till kvinnors, och eventuellt mäns, strumpbyxor?![]()
Snyggt! Vad är det för ref.?Omega tidtagare idag...
![]()
Fin, just en sån vill jag också ha!
Aha, så det är så den skall se ut! Hur fungerade det med namnen. Många "märken" men samma klocka?Riktigt tuff!
Min hälsar
![]()
Ja Squale tillverkade klockorna och sedan adderade de olika klockföretagen sina namn på tavlorna och sålde dem.Aha, så det är så den skall se ut! Hur fungerade det med namnen. Många "märken" men samma klocka?