Grym. Operation Desert Storm?6105-8110 från 1975
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym. Operation Desert Storm?6105-8110 från 1975
![]()
Grym. Operation Desert Storm?![]()
Tack!Inga dåliga pjäser ni radar upp!
Fet och fet... 31mm! Men det är en Seiko 13005 från 1956! En av mina absoluta favoriter i samlingen, här på ett blått Hirsch Highland.
Den har tillochmed en inskription på baksidan, som jag försökt översätta från japanska. Men det jag kommit fram till är att det är en herre som fått den av sin arbetsgivare efter 20 år i tjänst. Något form av statligt verk.
Nej, vad roligt!La upp ett klipp apropå alarmklockor, så det är mitt dagens vintageur.
Hittade det perfekta insertet till min Tudor.
![]()
Den kan eventuellt vara brun.
![]()
Detsamma!Wowowowowow!
Inga dåliga pjäser ni radar upp!
TackSatan i gatan! Fantastisk!![]()
Fin! Vad är det för årtal?
Tack!
Blandar alltid ihop det - 76 eller 72... har för mig det senare men har inte koll...,
Ok, fin är den vilket somhör gärna av dig om den ska segla vidare nån gång
![]()
Många som rycker i den
Den har faktiskt seglat vidare en gång men jag fick köpa tillbaka den, tror den får vara kvar hemmahamnen ett tag nu![]()
Cool! Fint band oxå-var kommer det ifrån??Valjoux 7734
![]()
Tack, bandet är 19 mm och köpt av en fransman via bukten.Cool! Fint band oxå-var kommer det ifrån??
Mums fy fan!
Mums fy fan!