• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Kan inte annat än hålla med dig :)

IMG_8164.JPG

Den den var riktigt fin! Snyggt med racinggummi på :)
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Va!? Tror jag inte. Det är ju min nya favoritklocka. ;)
Men se min dykare ovan. Den är nästan jämngammal med din. Skarp. Färgerna i behåll. Så vill jag ha dem, i bra nära nyskick! Förmodligen likvärdiga ETA verk i dem också.
Jag badar med min, gör du? Är dessutom säker på att jag fick en bättre deal än du med din.


;)
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Per

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Men se min dykare ovan. Den är nästan jämngammal med din. Skarp. Färgerna i behåll. Så vill jag ha dem, i bra nära nyskick! Förmodligen likvärdiga ETA verk i dem också.
Jag badar med min, gör du? Är dessutom säker på att jag fick en bättre deal än du med din.


;)
När tog du ut din från AD? Blir osäker på om min verkligen är helt ny när jag ser din nya dykare. :(
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
När tog du ut din från AD? Blir osäker på om min verkligen är helt ny när jag ser din nya dykare. :(
Ha-ha, det är det som är det fina i kråksången! Min Nivada är ju drygt fyrtio år gammal och jag har haft den i ca två år. Tror det var @theargonaut som plockade ut den från en italiensk AD typ år 1975 eller något.
Hav dock förtröstan Per, din Tudor är fin den med! På sitt egna sätt så att säga trots att den ser lite begagnad ut...
 
Topp