Kan inte annat än hålla med dig
![]()
Den den var riktigt fin! Snyggt med racinggummi på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte annat än hålla med dig
![]()
Den den var riktigt fin! Snyggt med racinggummi på![]()
Underbar!!Trevlig helg!
![]()
Tackar och bockar! Gummit satt på när jag fick den. Swiss Made dessutom! Tänkte först byta till läder men det visade sig se riktigt bra ut.
Din ser inte alls tokig ut på mesh heller måste jag säga. Är bandet avsmalnande?
Riktigt go den därResirkulerer dessverre mandagens bilde, men samme ur sitter på lanken i dag. Jeg får i alle fall vist frem den svenske dagskiven![]()
![]()
1675 idag när man fick lite tid för sig själv...semmelpremiär och bok...
![]()
Shit, vilken cool avatar du fått då! Trevlig klocka också.Liten men naggande god.
![]()
Nej då. Den ser fin ut i stålet men ser ut som den utsatts för allt för mycket salta dyk och sol. Den är begagnad och rätt gammal va?
Nej då. Den ser fin ut i stålet men ser ut som den utsatts för allt för mycket salta dyk och sol. Den är begagnad och rätt gammal va?
Va!? Tror jag inte. Det är ju min nya favoritklocka.Nej då. Den ser fin ut i stålet men ser ut som den utsatts för allt för mycket salta dyk och sol. Den är begagnad och rätt gammal va?
Men se min dykare ovan. Den är nästan jämngammal med din. Skarp. Färgerna i behåll. Så vill jag ha dem, i bra nära nyskick! Förmodligen likvärdiga ETA verk i dem också.Va!? Tror jag inte. Det är ju min nya favoritklocka.![]()
Den kan eventuellt vara brun.
![]()
När tog du ut din från AD? Blir osäker på om min verkligen är helt ny när jag ser din nya dykare.Men se min dykare ovan. Den är nästan jämngammal med din. Skarp. Färgerna i behåll. Så vill jag ha dem, i bra nära nyskick! Förmodligen likvärdiga ETA verk i dem också.
Jag badar med min, gör du? Är dessutom säker på att jag fick en bättre deal än du med din.
![]()
Wowowowowow!
Ha-ha, det är det som är det fina i kråksången! Min Nivada är ju drygt fyrtio år gammal och jag har haft den i ca två år. Tror det var @theargonaut som plockade ut den från en italiensk AD typ år 1975 eller något.När tog du ut din från AD? Blir osäker på om min verkligen är helt ny när jag ser din nya dykare.![]()