• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Ser ingen bild där? Jag har inte stött på någon oysterboett märkt Dennison vad jag kan minnas, därav frågan.

Nej jag var nog för snabb... Jag kan inte heller se någon oyster-Dennison när jag söker på google bilder, så det du säger stämmer säkert helt säkert. :)
Vet du om Dennison enbart tillverkade "snap back" boetter?

20140401_102633.jpg

Tack! Nja, ingen Ak-tråd vad jag vet. Men det finns en 34 mm-tråd. https://klocksnack.se/threads/visa-din-34mm-rolex.13497/

Jag gillar min AK väldigt mycket. Det var faktiskt en AK som en gång i tiden fick upp mitt intresse för Rolex. Jag höll sedan emot länge vad gäller Rolex. Men det var så det började..:)
Kollade den tråden precis! Men tycker att en Air King-tråd behövs. Ska ändra mina planer och leta efter en tills jag fyller halvjämnt nästa år!

Tillbaka
Topp