Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör en nyrenoverad Rutinadykare idag
![]()
Kör en nyrenoverad Rutinadykare idag
![]()
Rutina ? Är det ryskt ?
Rutina ? Är det ryskt ?
Precis som eriksson850 säger - norskt. Har en till Rutina, båda automatate med ETA verk.Norskt!
Private label från den norska juveleraren Gull & Ur (Nu Gullborgen) som jag förstått det.
http://forums.watchuseek.com/f11/rutina-super-automatic-incabloc-322509-2.html
Skön! Riktigt hård med rektangulära visare och de där kantiga bandhornen.
Jo, de är rätt coola. Lysmassan trillade ur timvisaren på förra servicen så nu är cirkeln ihåligVisarna var snygga .Skönt att slippa mercamärket .
Spännande med exemplar med de feta visarna, trots lumesläppet
Tack! Om du kollar noga är visarna ihåliga så det blir svårt att måla dit nån lysmassa![]()
![]()
Nä precis, när det är mörkt så sover jag ändå. Valjoux 92, nyservad enligt säljaren. Håller tiden bra, uppdrag å kronograf funkar och känns bra.Inga problem att få det relumat om du lämnar in den, men varför du skulle göra det kan jag inte svara på...
Vad sitter det för urverk i ditt ex?
Nä precis, när det är mörkt så sover jag ändå. Valjoux 92, nyservad enligt säljaren. Håller tiden bra, uppdrag å kronograf funkar och känns bra.
Åter till din avatar, du sover inte på natten! Du forsätter skrämma/äckla mig.. Haha
Stabil!70- tals dykare Nilax...
![]()
Grymt snygg färg på tavlan. Grym klocka f öLa upp den här i dagens klocktråd, men den passar ju mycket bättre här i vintagetråden (ledsen för dubbelpostning). Omega Geneve som kom tillbaka från service idag.![]()
Skickas från min iPhone via Tapatalk