Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut att kunna vara min handled det där, med min skjorta och tröja dessutom... Läskigt.Godmorgon! Spendendar ett par dagar i Dalarna.
![]()
KS-konformiteten!Ser ut att kunna vara min handled det där, med min skjorta och tröja dessutom... Läskigt.
Fin klocka förövrigt.
Tack! Kronan är dock en rätt alldaglig tidstypisk Longines krona, likadan som på gårdagens klocka. Det röda är en reflektion av något jagvetintevadTrevligt med fler fina närbilder!
Vilken häftig krona!![]()
Nyförvärven var trevliga, men Zenithen var riktigt trevlig
Riktigt bra fångat plexiEnkelt. Klassiskt.![]()
Tack. More luck than judgementRiktigt bra fångat plexi![]()
Först nu jag insåg att jag missat ställa datumMemomatic...
Riktigt bra fångat plexi![]()

Oops, var dig jag fotade över axeln vid hotellfrukosten imorseSer ut att kunna vara min handled det där, med min skjorta och tröja dessutom... Läskigt.
Fin klocka förövrigt.
HÄRLIGT !! HOPPAS DEN FÅR ETT TUFFT LIV I DIN ÄGO, DEN PALLAR NOG DET MESTA.Sköldpaddan är tillbaka! Nu på Tropic sport med spänne från 70-talet.
![]()
[/QUOT![]()
HÄRLIGT !! HOPPAS DEN FÅR ETT TUFFT LIV I DIN ÄGO, DEN PALLAR NOG DET MESTA.
Några gamla bilder i olika ljus
![]()
![]()
![]()
![]()
och ett par nya från ikväll.
Alla utan filter.
![]()
![]()