inox
Basic
Tack, instämmer!Den där är ju magisk! Snyggt!
Det är riktigt mycket klocka för pengen- länken kompenserar delvis genom att vara orimligt dyr men den funkar ju även på läder, om än inte riktigt lika bra enl mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, instämmer!Den där är ju magisk! Snyggt!
Tack, instämmer!
Det är riktigt mycket klocka för pengen- länken kompenserar delvis genom att vara orimligt dyr men den funkar ju även på läder, om än inte riktigt lika bra enl mig.
Tyvärr är min ingen bumper utan 501 men det får gå ändå.Länken är ju pricken över I-t! Har länge letat efter en bumper men jag tycker mycket är i rätt risigt skick. Den där var ju föredömlig! Blir än mer sugen...
Tyvärr är min ingen bumper utan 501 men det får gå ändå.
Väldig lik mitt Xemplar....Fördelen med att jobba hemma, klocklådan inom räckhåll och då kan man byta lite.
Provar den här och känner efter om den skall stanna eller ej... bytte band och den blev bättre.
![]()
![]()
Väldig lik mitt Xemplar....
Guld cap endast......fugazi...Sweet!
Julgransbling på din?![]()
Ljusbrytningen i plexit mellan 5 och 9 är magisk!Enkelt. Klassiskt.![]()
Äckligt bra klocka på äckligt bra band!Sköldpaddan är tillbaka! Nu på Tropic sport med spänne från 70-talet.
![]()
![]()
Guld cap endast......fugazi...
Äckligt bra klocka på äckligt bra band!
Grattis! Ser ut att vara ett kärt återseende!
Funky!Palladiumpläterat från the summer of love, augusti 1969.
![]()
Helt tagen av din fantastiska klocka! Väldigt bra bilder dessutom!En av mina nya Longines. Denna gillar jag verkligen, inte bara för tavelfärgen men även boettformen. Proportionerna är lite speciella på denna. Snygg form, lite C-case som är ganska stor, 35mm. Bandbredden är dock bara 17mm. Denna är ju i underbart gott, nästan nyskick vilket är underbart med alla fasningar och borstningar. Notera att glasringen inte är en ring utan själva boetten som är svarvad/fasad i två vinklar som är högglanspolerade. Monterade på ett nytt band, en NOS kroko jag hade.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis igen!Citizen Record Master![]()
Manuell Flyback Chrono
Fin! Men jag kör TudortorsdagTissot-torsdag everyone!
![]()
Den gör sig sjukt bra på det bandet. StiligtEn av mina nya Longines. Denna gillar jag verkligen, inte bara för tavelfärgen men även boettformen. Proportionerna är lite speciella på denna. Snygg form, lite C-case som är ganska stor, 35mm. Bandbredden är dock bara 17mm. Denna är ju i underbart gott, nästan nyskick vilket är underbart med alla fasningar och borstningar. Notera att glasringen inte är en ring utan själva boetten som är svarvad/fasad i två vinklar som är högglanspolerade. Monterade på ett nytt band, en NOS kroko jag hade.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()