• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Eterna fredag. God hälg.

IMG_20170127_133759.jpg
Grymt foto...:)

IMG_1036.JPG

En spontan reflektion över "dagens vintage" är att det finns väldigt mycket fina sportklockor som lever och mår väl men det är sällan man ser vintage dressare. Eller är det för att man inte bär dom till vardags? Skulle vara kul att se lite fler såna. Jag menar, alla tillverkare med 100+ år på nacken har ju ett antal dressare i repertoaren

IMG_1036.JPG

En spontan reflektion över "dagens vintage" är att det finns väldigt mycket fina sportklockor som lever och mår väl men det är sällan man ser vintage dressare. Eller är det för att man inte bär dom till vardags? Skulle vara kul att se lite fler såna. Jag menar, alla tillverkare med 100+ år på nacken har ju ett antal dressare i repertoaren
Titta på dagens skörd! Massor av vackra hamla dressare! Bra patina och fantastiska välvda plexi!
Här kommer en usel bild på tre till!
IMG_1392.JPG
Jag lovar att ingen av dessa tre är speciellt intresserade av att vara i närheten av vatten!

Tillbaka
Topp