Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var den där du skulle sälja till mig, eller hur?
Japp, när jag går i pensionDet var den där du skulle sälja till mig, eller hur?![]()
Alltid lite spännande hur det ska gå med ett nytt batteri, och kul när de hoppar igår!Denna nyfyndade Svalan vaknade upp av ett batteribyte vilket gjorde mig
![]()
Där fick du till det! Mycket vackert!Äntligen lite ljusare dagar
![]()
![]()
Damn son! Det var då inte lite skåror och repor, är det tavlan som har sådär fantastisk patina, eller är det glaset?
EyecandyÄntligen lite ljusare dagar
![]()
![]()
Fantastisk!!Äntligen lite ljusare dagar
![]()
![]()

Det är bara glasetDamn son! Det var då inte lite skåror och repor, är det tavlan som har sådär fantastisk patina, eller är det glaset?![]()
Tavla made of leather
He heTavla made of leather
Eller glas använd för o skärpa knivar
Kul Zacke! Där har du en riktigt fin karamell!! Var rädd om den,den har ett bra släktträd.Super Tissot-Fredag
Ha en underbar helg allihopa!
![]()
Tack! Jag har letat länge, så jag blev väldigt glad när jag fick möjligheten att köpa den. Älskar storleken på boetterna och de välavvägda tavlornaKul Zacke! Där har du en riktigt fin karamell!! Var rädd om den,den har ett bra släktträd.
Du får väl be din balla barockavtar hålla uppsikt och koll på inkräktare.Tack! Jag har letat länge, så jag blev väldigt glad när jag fick möjligheten att köpa den. Älskar storleken på boetterna och de välavvägda tavlorna![]()
Lyfter på hatten för ditt pulande där på balkongen, och din fina bild. Det gav resultat!! Mkt. konstnärligt. Men med det råämnet så misstänker jag att vi får se mer. Underbart ur du har, fortsätt plåta !!!!Äntligen lite ljusare dagar
![]()
![]()