Holy diver
Silver
Min fru hävdar att det bara är farbröder som har Navajo, typ Pugh Rogefelt vibbar när jag har det ..... undrar vad hon säger om detta?Thanks! Känns som det passar i sura Svedala. Olongapo och Navajo är liksom för flashigt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min fru hävdar att det bara är farbröder som har Navajo, typ Pugh Rogefelt vibbar när jag har det ..... undrar vad hon säger om detta?Thanks! Känns som det passar i sura Svedala. Olongapo och Navajo är liksom för flashigt![]()
Tack!Jag fick det av en annan klocksamlande vän.. Ska höra med honom vart han fick tag på det![]()
Gav du han ingen chans på KS först?Haha jag ska ingenstans. Men klockan flyttar till London!
Vackert! Känns bekant på något sättNy DS-2:a.
![]()
![]()
Vackert! Känns bekant på något sätt![]()
Viljan finns. Ekonomin not so much....Ingen ville visst ha den så då får jag väl fortsätta förbarma mig över den.
![]()
Kärlek!Ny DS-2:a.
![]()
![]()
Ja, DS-2 är en rejäl klump. Lite därför jag sålde den, trots att jag har stooora handleder trivs jag bäst med klockor på 34-36mmHaha, mycket märkligt! Den är finfin. Dock ser den lite större ut på mina tjejhandleder gentemot dina.![]()
Fantastiskt charmiga, grattis!Idag var det äntligen dags att ta ut min nya chronodato på en kaffe med grabbarna, extra kul eftersom jag fått titta avundsjukt på kompisens i flera år innan jag till sist slog till på en egen. När vi lägger dem bredvid varandra börjar alla prata om hur lika de är, flippar runt till baksidan och upptäcker att de är 18 nummer ifrån varandra, världen är liten när din och polarens förtiotalskronografer levererades tillsammans![]()
![]()
Tavlan är ju helt magisk! Och på originallänk också! Mycket bra!Fick bli samma ur idag också men nu iklädd originallänk
![]()
Certina DS idag också.
![]()
Precis vad jag tänkt skriva!Tavlan är ju helt magisk! Och på originallänk också! Mycket bra!
Gillar Argonauten, snyggt läder!Slängt på Argonauten idag
![]()
Gillar Argonauten, snyggt läder!
Hälsade på grannen i gårkväll. Han har en gammal gröntavlad Argonaut 280 med orginallänk. Finns den kvar till din klocka? Ska försöka fota länken nån dag här. Den är så rustikt härligt grov. Passar kanon till klockan!