• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Blir alltid så nervös när jag ska köp klocka.. har fingret på avtryckaren :nailbiting:

Tror just jag tryckte... Känns kul :) Jobbig väntan nu bara...
Hej vänner!

Börjar noja lite nu när jag ska skicka pengarna... Har hört att säljaren är reko, men är det ngn här som vet att han är det? Hade varit fint :)
http://instagram.com/q_watches
IMG_4211.PNG

Förvånad över hur jäkla bra denna hammerautomat fungerar. Det är ju en konstruktion som alla övergett och den laddar bara åt ett håll så jag trodde man var tvungen att "runka" flera gånger om dan för att hålla liv i den. Men jag är sjukskiven med ryggskott och rör mig väldigt lite och ändå funkar klockan utmärkt och klarar utan problem en natt helt stilla. Imponerad!
Hammerautomat2.jpg

Förvånad över hur jäkla bra denna hammerautomat fungerar. Det är ju en konstruktion som alla övergett och den laddar bara åt ett håll så jag trodde man var tvungen att "runka" flera gånger om dan för att hålla liv i den. Men jag är sjukskiven med ryggskott och rör mig väldigt lite och ändå funkar klockan utmärkt och klarar utan problem en natt helt stilla. Imponerad!
Hammerautomat2.jpg
Därtill är den otroligt vacker!

Tillbaka
Topp