Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner igen det problemet.Jag kan inte välja idag.
![]()
Den svarta Seamastern klockades igår till en gångreserv på ca 47h30m. De första 46h gick den endast 6s (SEX SEKUNDER) före (som den sedan gick ner till ca 5s efter timmen efter)! Sjukt bra!
Tack @Christoffer för allt detta vackra.
/Söder
Känner igen det problemet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahah tack!! Nu mår jag lite bättre faktiskt.. har haft lite ågren över att min egna samling växt en del.. ca 35 ur totalt kanske men denna vackra samling motiverar ännu fler klockinköp för mig!Känner igen det problemet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Instämmer! Man skulle vilja känna på den!Måste bara få säga att denna tavla är helt magnifik trots att den anses vara skadad!
![]()
Hmm, den som sa att tavlan är skadad, är skadad!Måste bara få säga att denna tavla är helt magnifik trots att den anses vara skadad!
![]()
Kan du inte posta en bättre bild och mer info om denna:Känner igen det problemet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blev superbra! Vågade du sätta på det själv?
Har tyvärr inte så mycket info men det är en Ravain med Valjoux 7733 verkKan du inte posta en bättre bild och mer info om denna:
![]()
Den ser sjukt snabb ut...Har tyvärr inte så mycket info men det är en Ravain med Valjoux 7733 verk![]()
Grym med ff!