Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt mocka! Var hitta du det?Leker i parken med lillskrutten
DS:en har fått nya kläder dessutom
Kul att se igen. Tycker verkligen den var värd sitt spa, stenhård!Longines Sei Tacche från 1943
Fin! Ropade in min första DS igår. Tyckte den behövde ingå i samlingen
Tack! Du får visa din när den kommer.Fin! Ropade in min första DS igår. Tyckte den behövde ingå i samlingen
Snyggt! Härligt skinnband, var har du hittat det?Longines Sei Tacche från 1943
Snyggt mocka! Var hitta du det?
TAck! Band i nubuck, jag har nästan samtliga färgerSnyggt! Härligt skinnband, var har du hittat det?
Välkommen! Allt ser helt rätt ut!Ny medlem och första inlägget från mig på detta forum, dagens klocka. Hoppas detta blev rätt gjort
Varmt välkommen! Fin entré med det uretNy medlem och första inlägget från mig på detta forum, dagens klocka. Hoppas detta blev rätt gjort
Välkommen! Helt rätt, grym Zenith!Ny medlem och första inlägget från mig på detta forum, dagens klocka. Hoppas detta blev rätt gjort