Tack!Snyggt! Vart är bandet ifrån?
Sök på Rios Cordovan 18mm på eBay så hittar du lite options
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Snyggt! Vart är bandet ifrån?
Kul att se Rolfen! Har själv några Alltime som jag tkr e väldigt prisvärda ur. Fin!Nyinkommen Alltime
Är visarna de rätta? Isf coolt! Har letat lite 36mm sherpor men inte slagit till än men fick lite eld i baken nu Har en 600 gmt men den får inte så mkt handledstid pga storleken. Gillar verkligen Enicar!Rent skitväder, tur man kan sitta inne o surfa på klockmögel
Enicar är riktigt coola saker. Visarna är jag inte helt 100 på, de påminner om visarna på Enicar Graph. Vi hade en diskussion om det i Enicar tråden: https://klocksnack.se/threads/the-many-faces-of-vintage-enicar-många-bilder.259/page-9Är visarna de rätta? Isf coolt! Har letat lite 36mm sherpor men inte slagit till än men fick lite eld i baken nu Har en 600 gmt men den får inte så mkt handledstid pga storleken. Gillar verkligen Enicar!
Så det är ett Rios alltså. Har ett sådant i bruntTack!
Sök på Rios Cordovan 18mm på eBay så hittar du lite options
Är det en USA Hamilton? Oavsett ett riktigt Ess !!Idag på ödla.
Riktigt snygg!!!Min första automatic BWC vintage dykare med blå gul NATO
Ett klipp från k/s oxå om jag inte sett fel @AramJoudaRiktigt snygg!!!
Mycket nöje!
Trodde det skulle stå GUMMO på tavlan...
Lite tippex så är det fixatTrodde det skulle stå GUMMO på tavlan...
Helt rätt! Köpt härifrån! Så gladEtt klipp från k/s oxå om jag inte sett fel @AramJouda
Bra band. Härliga Art deco siffror/index! Bättre bilder på detta?Idag på ödla.