Såå snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såå snygg!
Visst är den, den har likheter med Gummos men skiljer sig åt en på flera punkter. Visare, index, bezel, verk och boett...
Bezel med hårdrocksnit istf lumeprick ger åxå ett skönt knegarstukVisst är den, den har likheter med Gummos men skiljer sig åt en på flera punkter. Visare, index, bezel, verk och boett...
Jag syftade skämtsamt på just modellnamnet Chronomaster Aviator Sea Diver...den kan allt och är en arbetshäst...
Snygg med svart tavla! Önskar mig en g/s med svart när jag fyller 45.Rolle dagen till ära
![]()
Airman -64, med Rolex Oyster. Tycker det passar helt jävla perfekt! Vad säger panelen?
Tack! Ja, jag är faktiskt glatt överraskad, att den svarta tavlan passar så bra på en DJSnygg med svart tavla! Önskar mig en g/s med svart när jag fyller 45.
Hell, yeah!B
Bezel med hårdrocksnit istf lumeprick ger åxå ett skönt knegarstuk![]()
Vilken härlig Zodiac!En klämfredag som denna får senaste tillskottet vila till förmån för..
Denna skulle ut på cykeltur på förmiddagen när jag tjongande in den i ramen så bezeln for iväg, nu sitter den där igen och får kärlek på armen:
![]()
Jag kan ha glömt att visa denna specifikt, har haft den i ca två år och den försvann till urmakaren i flera månader då den behövde servas.Tror inte jag har sett den där. Vilken härlig klocka!
Galet skum sekundvisare och mysiga Indexmarkeringar!
Blev det någon ding efter olyckan?
Edit: Ser nu att det inte är sekundvisaren utan övre indexmarkering...![]()
Denna skulle med ut på cykeltur på förmiddagen när jag tjongande in den i ramen så bezeln for iväg, nu sitter den där igen och får kärlek på armen:
![]()
Vilken härlig Zodiac!
Här kommer några fler, dassiga men du kan ana formenBoetten ser bekant ut, har du fler bilder på den? Syftar på min Autavia.
Här kommer några fler, dassiga men du kan ana formen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Här kommer några fler, dassiga men du kan ana formen: