Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den e grym. Var kul att se den lajv oxåEfter en hel vecka med modernt på handleden är det gött med lite mögel igen. Sketen belysning men sagolik klocka. Älskar fan denna.
![]()
Kul att du gillar den! Just nu står den faktiskt i högre kurs än reversed pandan. Men vem vet, kanske är det bara lite nykärskänslor som hänger kvar.Ja den e grym. Var kul att se den lajv oxå![]()
Noooo!..Dagens. En sista wrist shot innan den flyger till sin nya ägare i USA.
![]()
Fin!
Blev ju kanon på det bandet
Den där...![]()
Kronografväder.
Den är min i särklass bästa klocka. Hade gått och suktat efter den länge länge innan jag hittade en så jag var lite inställd på besvikelse när den väl dök upp men den levde upp till allt. Den stora kronan tex, blir nästan upprörd när jag ska dra upp min Speedmaster numera för den inte har det härliga feta hjulet att snurra på.Den där...![]()
Vulgärt guldblank, nästan så man borde ha guldlänk till den... Grattis!jag har precis landat min grail! Jag har aldrig sett en så underbar perfekt skapelse,,,,
![]()
Tack, perfekt på fin-läder, fast dom kom ju oxå på såna där mesh,, sitter på händerna....Vulgärt guldblank, nästan så man borde ha guldlänk till den... Grattis!
Grattis! Välkommen in i värmen. Den som gick på Bukowskis igår?![]()
Blev med vintage idag!
Mitt första trevande steg i vintagevärlden blev en Memovox E876 som är lika vintage som jag -- från '72! I mycket finare skick dock![]()
Det kommer vi garanterat att göraBlev ju kanon på det bandetGillar verkligen lystern i tavlan. Hoppas ni kommer att trivas och tack själv!
Grattis! Välkommen in i värmen. Den som gick på Bukowskis igår?
Grattis! Funky men stiligt 70-tal. Inte så blodigt pris heller. Klämde på den på visningen![]()
Blev med vintage idag!
Mitt första trevande steg i vintagevärlden blev en Memovox E876 som är lika vintage som jag -- från '72! I mycket finare skick dock![]()