Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med dom rätta luggarna!1956 Seemaster 321
![]()
yep, den knubbiga koola boetten, bästa 50-talschronon!Med dom rätta luggarna!![]()
..så det var du som stod och fotade klockan imorse på Karlavägen..!Fattigmans Patek, aka Chronograph Swiss klon.
![]()
Ha ha, såg du mig?..så det var du som stod och fotade klockan imorse på Karlavägen..!
En sådan sölande Postnord bort för mig förra veckan, och de behagar heller inte svara på mina frågor....City mögel
![]()
Tyvärr är det alltid onödigt spännande när dom är inblandade. Hoppas den dyker upp!En sådan sölande Postnord bort för mig förra veckan, och de behagar heller inte svara på mina frågor....
noterade en fåfäng typ som fotade klockan..Ha ha, såg du mig?
Hmm... Är set ok att visa porr den här tiden på dan?Världens kanske bästa glas
![]()
Kollade med jämo innan och det var ok. varken hets mot safir eller rolexkränkande.Hmm... Är set ok att visa porr den här tiden på dan?
Skämt åsido, fantastiskt plexi på den!
Alla rätt Mr. RobRoy. Gubbflexet känns tryggt !!Lille bror till min 2447.
![]()