Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant bandval! Paracord?Blev sugen på att plocka fram Ruhlan ur klocklådan.
![]()
Den tiden är förbiGrym klocka som köptes för växelpengar back then
![]()
Cool!Strand miniklocka på kul stållänk med spänne
![]()
Tackar en kul liten sak som dessutom funkar men behöver lite kärlek från putsduken. Länken var himla skön.
Oj! Kanonskick!
TackarOj! Kanonskick!![]()
Riktigt bra den där Heuern! Men vad har du för jacka?! Försöker matcha stilen med min vintageväska och Aqualanden!
Va kul att du knep den, ett kap! Hade den i min minneslista på Tradera men fick hejda mig då det är så mkt lockor in hela tiden
Brukar väl varasp när man målar om?Oj! Kanonskick!![]()
Och såldes/byttes bort mot sammaGrym klocka som köptes för växelpengar back then
![]()
Tackar!Riktigt bra den där Heuern! Men vad har du för jacka?! Försöker matcha stilen med min vintageväska och Aqualanden!
![]()